Spójna identyfikacja wizualna wszystkich elementów graficznych marki służy jej kreowaniu na silnie konkurencyjnym rynku i stanowi najważniejszy element jej całościowej komunikacji. Identyfikacja wizualna to zbiór stałych, charakteryzujących markę, takich jak:
- logo/ logotyp,
- krój pisma,
- kolorystyka,
- wygląd produktów i ich opakowań,
- wygląd budynków i wnętrz należących do firmy,
- oprawa graficzna materiałów promocyjnych (ulotek, wizytówek, bannerów reklamowych, grafik na stronie internetowej).
Nasza firma oferuje tworzenie pełnych Systemów Identyfikacji Wizualnej wraz z rozbudowanym logobook'iem, pozwalającym w przyszłości tworzyć spójne materiały reklamowe z wykorzystaniem dokładnie takiego kroju pisma czy kolorystyki, jaka została pierwotnie określona. Przez wiele lat pracy w branży reklamowej spotykamy się z Klientami, którzy posiadają swoje logo wyłącznie w formacie .jpg, często nie mając określonych wytycznych dotyczących zastosowania tego elementu w materiałach promocyjnych- w efekcie każda ulotka, broszura, grafika na stronie internetowej znacząco odbiega od poprzedniej wersji i nie reprezentuje firmy tak, jak mogłoby to mieć miejsce przy wcześniejszym opracowaniu kompleksowego Corporate Identity. Dlatego zarówno dla wizerunku i komfortu Twojej firmy, jak i dla grafików pracujących na jej zlecenie, jest to niezbędnik, wyznaczający kierunek każdego projektu graficznego. Dzięki niemu możesz konkurować również elementami wizualnymi marki.
Z nami zrealizujesz każdy projekt graficzny i zadbasz o swój wizerunek nie martwiąc się o łamanie podstawowych zasad spójności.