Właściciel przedsiębiorstwa, który chce sprawnie rozwinąć się w świecie reklamy musi pamiętać o tym, aby razem z wiedzą teoretyczną rozwijać kreatywne metody tworzenia kampanii marketingowej. Suche fakty dzisiaj już się nie liczą. Istotne jest tylko to jak potrafisz coś wykonać. Jeżeli tak podejdziesz do funkcjonowania działalności zobaczysz, że mocno ci się to opłaci. Jak jednak można rozwinąć w sobie odpowiedni poziom kreatywności? Jest na to kilka metod, ale najlepiej abyś w takim wypadku udał się na specjalistyczny kurs, a do tego bardzo dużo czytał. Reklama wymaga często też łączenia różnych form. Dobry marketingowiec orientuje się w praktycznie wszystkich branżach, ale swoje zainteresowania rozwija głównie w reklamie. Osoba budująca kampanię marketingową musi być bardzo odważna i wszechstronnie uzdolniona, aby kontrolować skuteczność działań. Niestety po stworzeniu reklamy często może być tak, że nie zostanie ona dobrze przyjęta. Wtedy trzeba mieć odwagę, aby od razu zmienić założenia i wdrożyć plan awaryjny, który musi istnieć zawsze w tym biznesie. Podsumowując kreatywność połączona z teoretyczną wiedzą to prawdziwa potęga w świecie marketingu.